AND IT HURTS WITH EVERY HEARTBEAT.

Long time no seen. Torsdag. Jobb. Sen på kvällen hem till Sophie. Jag, hon, Tove och Helena. Vi kolla läskiga barn och på smällen. T&H drog hem. Jag och Sophie gick och la oss. Vaknade av Simba i ansiktet. Soft. Upp. Äta frukost och sen dra till källbrink. Sista dagen. Sluta tidigare. Hem och svida om. Mötte Tim vid tåget runt fem. In till kungsholmen. Kronobergsbadet. Sista gången innan sommarstängning. Asnajs. Hoppas att få jobba där i höst. Sluta nio. Ta tåget direkt till Tumbalicious. Hem till Jennypenny. Skönt folk och bra musik. Gick och la oss halv fyra. Snacka lite. Somna fyra. Vakna klockan elva. Jag o Jenny alltså. Städa. Käka pizza. Drack cola. Planera midsommar. Väntade på dom andra två. Olivia och Marcus vakna apsent. Då åkte vi hem. Slappa. Mot kvällen rörde jag mig mot Anna. Rhodosmiddag. Tre personer kort dock men asmysigt. Runt halv elva drog vi. Splittade vägar. Precis som det kommer bli där nere. Vi öva lite. Några drog hem. Några till Gustav adolfs torg. Jag till tullinge. Själv. Träffa Linn och Emelié på bussen. Tack för de. Ganska långt. Kom dit. Ana var borta länge. Så kom hon tillbaka med typ bruten tå. Haha. Kul att hon bjöd dit mig i alla fall. Hade jätte trevligt. Tog sista tåget hem. Imorse gick jag upp och sprang. Nu sitter jag och hoppas på att någon vill hitta på något. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0