BEAUTIFUL GIRLS, ALL OVER THE WORLD.

Hola amigos. Skulle dragit till norrviken igår kväll men så blev det inte. Ganska skönt. Långt åt helvete ju. Istället åkte jag till tumba. Helt själv. Whatever. Mitt andra hem typ. Skulle till André. Mötte upp André nummer två och Axel på vägen. Kom dit. Satt och tog det lugnt med grabbsen + Linn och Emelié. Hoppa lite studsmatta också. Haha. Efter ett tag kom lite mer folk. Hade riktig otur. Nån spillde vin i hela min väska. Kom på en stol också. Typ alla satte sig i det. Haha. Ipoden, busskortet, plånboken, necessären, jackan. Allt stinker så jävla äckligt. Luktade som en alkis när jag åkte hem idag. Mamma tvättar jackan nu i alla fall. Och tyvärr som Sophie sa, har jag inte råd att köpa en ny väska nu, haha. Så får gå väsklös de här sista dagarna. Tror jag klarar mig. I alla fall, no harm. Kvällen fortsatte. Vi var ute typ hela tiden. Har fått ett stort myggbett. AJ! Luna lekte tjej. Ana fota som vanligt. Och så lite tumba drama på de. Sen blev det ganska kallt. Gick in. Axel och Henke satt och åt mat i köket. Andrés mamma lagade. Jag ville också ha. Riktigt, riktigt gott! Satt som ett smäck! Strax efter halv två fick jag skjuts av Toni till stationen. Satt och väntade med Emelié och Linn. Ångrade mig. Tog 715 tillbaka. Träffade grabbarna grus som satt och vänta på mig. Sen vandrade vi i mörkret. Hem och sova.

Åkte hem typ vid ett idag. Nu ska jag äta lunch. Sen dö i matteboken. HEEEEEEEEJ!   


Tagen med Anastasias proffskamera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Drama <3

2010-06-06 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0