BIKINIS ON TOP. SUN-KISSED SKIN. SO HOT.

Konstig dag. Som fan. Kom hem efter skolan. Sov tre timmar. Kanske fyra. Så jävla trött jag va (är). Förstår verkligen inte varför. Haha. Helt fucked up i huvudet fortfarande. Aja, de vare värt. Okej vad har jag gjort efter sömnen då? Inte ett piss. Asså verkligen ingenting. Lovade mamma köpa mjölk. Glömde. Bra Sofia. Reste mig nyss för första gången från sängen. Hämta kladdkaka och te. Också bra Sofia. Var också tvungen att fixa Rhodos betalningen. Nu är det klart! Underbart.

Nu kollar jag på mtv. Movie awards. Dom visade en kort bit av eclipse. Fan vad jag är taggad på den filmen. Vill se nu nu nu. Och så vinner Twilight hela grejen. Nej fan vad jag vill se(!!!) Oj. Nu börjar Jersey shore. The reunion. Typ snack med alla deltagare. Inte missa. 

OCH IMORGON: DET ÄR JU FUCKING AVSLUTNING! ska bli så jävla skööönt. Lycka! (Fast också depp. Sista dagen i samma klass som min bff...) Därför ska vi fira! Frågan är hur. Måste utredas. HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0