CASH MONEY HEREOS.

God kväll i hatten. Eller luvan. Kom just hem. Åkte som sagt till Huddinge förut. Motte Simon snabbt och sedan rulla jag vidare till John. Mötte Tove och Lina på uppfarten. Helena och Linus var redan där. Satte oss på verandan. I typ tio minuter. Sen var jag och Linus tvugna att åka till statoil. Han körde. Livsfarligt. Kirra chips med Johns bankkort. Tillbaka. Fan det finns inget kubb. Helena och Linus tar mitt vrålåk. Kör till Johns pappa. Hittar inget kubb där heller. Kommer tillbaka. Vad gör vi? Det skulle ju vara en kubbkväll. Sophie kommer. Hon och Linus tar min kära moppe. Åker hem till henne och hämtar kubb. Kommer tillbaka. Sen åker dom till Huddinge och fixar. Vi kör en omgång så länge. Tove regerar. Bang. Nu kör vi. Bang. Ni kör vi. Bang. Imponerad till max. Dom andra kommer tillbaka och vi kör några omgångar kubb till. Lyssnar musik. Chillar. Soft faktiskt. Sitter på altanen ett tag. I mörkret. Chrippa kommer. Då drar vi typ. Jag, Tove och Lina. Trötta. Kommer hem och lägger mig i sängen dirr. Nu kollar jag på mitt favvoprogram. Imorgon är det midsommar! Är sjukt taggad. Dags att sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0