DRUG DEALER GIRL.

1 juni. Nu är det nästan sommar. Men inte riktigt. Onsdag. Torsdag. Fredag. Lördag. Söndag. Måndag. Tisdag. Onsdag. Då är det sommar. På riktigt. Då kan vi snacka. Nu tar jag varje dag som den kommer. Så jävla underbart.

Runt tre tiden idag tog jag tåget till centralen. Upp på kulturhustaket. Precis som sist. Hooka med Nick och Rasmus. Det var inte igår. Riktigt mysigt och kul att höra vad grabbarna haft för sig. Eller jag kanske ska kalla dom SH. Superhunkarna. Och Sofia Heilborn såklart, haha. Vid sex tog jag tåget tillbaka till Huddinge. Mötte Helena och gick till primo för att köpa pizza. Åkte till Karin och åt pizzan och så lite glass på de. Sen kom Julia. Hon hade med sig munkar, helt rätt, helt rätt!! Desperate, Cougar town och prat prat prat. Får inte glömma hostandet. Vid elva knallade jag hem. En bra tisdag. 
Imorgon blir det skola. Nio till fyra. Med en jävla massa håltimmar. Äsch, ska inte klaga. Nu är det nästan sommar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0