MY FEELINGS FOR YOU HAVE ALWAYS BEEN REAL.

Tjaaaa. Igår åkte jag som sagt till Martina. Chilla där i lite mer än en timme. Åt jättemumsig paj. Sen fick vi skjuts till Tullinge. Va väl rätt segt men alltid kul att träffa alla. Dansa lite. Aldrig nykter. Eller jooo... Vi skulle ta sista bussen hem men hade största oflytet. Missa. Fick gå. Ända till Tullinge station. Missa precis sista tåget. Vänta på nattbussen i typ en halvtimme. Eller säkert mer. Åkte hem till Martina och sov. Saga också. Hade roligt på vägen. Typ bästa på hela kvällen. En anka, flera änder. En duva, flera örnar. En labrador, flera golden retriever. HAHAHA! Vakna i morse runt elva. Saga börjar med att säga ankor, hallå! Hehe. Åt frukost. Jag och Martina fick skjuts av hennes mamma till Skäris. Jag gick runt och köpte lite roliga grejer. Martina skulle jobba. Vid halv tre var jag klar. Skulle säga hejdå till skopunkten bruden. Men icke. Jag fick inte gå. Så stannade i en och en halv timme(!) tills hon sluta. Som tur va kom Saga och höll mig sällskap. Martina bjöd i alla fall på en HEEEEL big tasty meny :)))) Tack. Nu är jag hemma och måste verkligen packa. Drar ju fan imorgon! Hjälp, seriöst. PUSS HEJ LEVERPASTEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0