PUSS ELLER NÅTT.

Fan vad jag har segat idag. Galet. Helt galet. Legat i soffan hela dagen. Kollat igenom tre two and a half men dvd:er. Ett avsnitt är cirkus 22 minuter. En cd innehåller 6 avsnitt. 6 x 22. Sen de gånger 3. Fan. Vill inte ens räkna ut hur många timmar det är. Alla fall. Vid nio tåg jag Bentleyn (moppen) och hämtade Martina vi stationen. Åkte hem till Tove. Helena var där också. Dom lagade chips. Haha. Maros hade med sig chips också.  Chipskväll eller? Vi satte oss i alla fall ute på altanen. Rökte pipalicious och åt chips. Fungerade inte så bra. Men smaken var god. Min nya smak.

Nu gick precis Martina. Helena kollar prinsessas dagbok. Hon är helt inne. Tove snackar i telen på sitt rum. Deep. Social brud. Jag sitter med datorn i knät. Nääeee? Det fatta man inte. Också väldigt ovanligt. Ska väl röra mig hemåt snart. Skönt att jag tog bilen. G-NIGHT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0