I WAS BORN TO BRING TROUBLE.


Söndagar. Ibland hatar man dem. Ibland älskar man dem. Nu är det what so ever. Lov. En söndag skulle lika gärna kunna vara en tisdag. Eller torsdag. Eller fredag. Den här söndagen har dock varit en typisk söndag. Så som söndagar är när det inte är lov. När det är en vanlig vecka eller vad man säger. Dear John. Underbar film. Om man vill gråta ska man se den. Skulle kunna se den hundra gånger om. Pausade med nudlar. Fortsatte sedan med it's complicated. Kan den typ utantill. Feel good film. Man kan liksom se på den utan att egentligen kolla. Efter de bring it on. Cheerleading må va colt men den här filmen lär vara sämst. Mådde typ dåligt när jag såg den. Alla va ju bara bitchiga. Mina C-brudar är bättre. Mycke. Efter det gjorde jag middag. Pasta och köttbullar. Andrés ide. Jag hör hemma i köket säger han alltid. Brände bullarna. Tycker själv jag passar bättre i soffan. Kanske heter failborn i alla fall. Nee. Fy fan. Nu gör jag inte mycket. Chattilattar med Ana typ. Hon har massa roligt att berätta. Hihi. Som vanligt. Imorgon ska jag jobba. Kvart över åtta! Nu kör vi. Har ju Sophie och Karin med mig hela dagarna. Kommer gå bra. Om inte ungarna dödar mig. P e a c e  o u t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0