THE END.

Igår. HAHA. Åker in till stan. Chillar på berget. Jag, Anna, Helena och Tove. Träffar lumpen grabbar. Dom flirtar som fan. Vi står typ och garvar. Ni har ju hår! Är man inte snaggad i lumpen? H & T försöker kirra skjuts till borlänge. Nästan success. Vi fixa i alla fall högvakter till tältet. Det blir kallt. Ska hem. Fyra killar kommer. Fan vad snygga ni va! Tove asså. Hon är fan farlig. Den tjejen borde inte vara singel. Haha. Börjar i alla fall snacka med dom lite så går vi upp till berget igen. Med snyggingarna. Som tyvärr inte va lika snygga som vi trodde. Men helt OK. Haha. Trevliga boys i alla fall. Vi tar sista tåget hem. Sover allt för få timmar.  

Idag då. Nu är det slut. Sommarlov på riktigt. Inget mer jobb jobb jobb. Nästa vecka skulle varit pain. Finito. Idag blev min sista unge hämtad klockan fyra. Typ sist av alla. Efter loppet. Efter prisutdelningen. Till och med efter vattenkriget. Irriterande. Alla fall, sa hej då till alla och åkte sen till Huddinge. Fixa lite med Karin, Adam och Simon. Sen åkte jag hem. Vände typ i dörren för att åka och köpa lite viktiga stuff med mamma. Liggunderlag. Och stövlar. Perfekt, nu borde jag klara mig. Kanske. Det är fan frågan om överlevnad. Är asnervös. Gaah. Fast ändå taggad. Nervös men AStaggad! Snacka om ny erfarenhet. Vettefan hur det kommer sluta. Hoppas jag kommer hem levande. Ska sluta klaga för kul ska det bli. Nu ska jag springa ner och hämta pizza. SMARR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0