NO ONE SLEEPS WHEN I'M AWAKE.

Tjaa. Vakna precis. Kände att jag skulle ta tag i skrivandet innan en till dag springer iväg. Okej. Torsdagkväll. Jag, julia, tove, helena och anna åkte in till skinnaviksbergen. Igen. Bättre än att sitta och löka hemma. Richard, martin och christian kom så puffade vi lite. Riktigt mys. Runt elva tröttna vi. Alla drog hem förutom jag, tove och helena. Vi åkte till centralen istället. Gick till wookhouse. Stängt. Okej vad gör vi? Åker tillbaka till söder. Går till götgatsbacken. Hittar Bauer. Perfekt. Går in och dricker carlsberg fatöl. Mohaha. Klockan ett stänger dom. Då ska vi hitta något annat. Hittar inget en torsdag. Suck. Går till donken. Köper två cheese. Mumma. Panik!! tunnelbanan har slutat gå. Hittar en buss som går till kungsträdgården. Kommer till busshållsplatsen vid centralen där nattbussen går hem 01.57. Bussen gick 48. nästa går 02.48. FUUUUUUUCK. Bara att vänta. Hemma i Stuvsta halv fyra.

Fredag: Vaknar klockan ett. Missar betygsnack. Missar utspring. Missar allt. Dock inte det fina vädret. Satte mig på terassen ett tag. Hann inte mycke mer. Halv sju tog jag tåget till tumba för att sedan ta bussen till olivias donken och äta en exklusiv middag med sophie, jenny och therese. Efter de vare bara att hoppa på bussen igen mot fruängen. Alicias artonårsfest. Va riktigt roligt!! Taaack Alicia! Nu måste jag äta frukost. CIAOOOOO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0