WHERE THE LIGHT IS.

VARNING LÅNGT! Äntligen heeeelg! Eller? Nej det är fan helg varje dag. I torsdag i alla fall efter många om och men bestämde jag och martina oss för att åka till axel. Hade all tid i världen. Sen hade jag ingen tid. Sprang till tåget. Missa. Tack Peter som skjutsa mig istället. Kom dit. Chilla. Inne. På bryggan. På övervåningen. Sen skulle alla dra. Hade inget sällskap mot stuvsta så skulle vänta på de. Så stannade. Går ner. Tio nya boys. Haha. Alltid ensam tjej också. Chill till max. Killarna sjunger och spelar fint. Alla drar. Vi kollar natt bussen. En hel jävla timme kvar. Beslutsångest. Äsch vi stannar. Vaknar 13.37 fredag. Upp och länsar huset. Plockar typ två hundra fimpar. Och massa blöta strumpor(?) Jag blir en vattenpipe smak och kol stav rikare. Wohoo. Vi åker till solbo för att panta. Gissar vad det ska bli. 74,90. What? Det kan inte bli 90 öre i pant, dude. Jag gissar på 62. Vinner lätt för det blir 34. Vi köper en varsin munk och en bulle och cola att dela på. Åker till tumba. Tar tåget hemåt.

Är hemma ett tag sen kommer helena. Vi fikar en snabbis. Sen måste jag dra igen. Mot haninge och elins studentmottagning. Mysigt! Stannar till nio. Sen drar vi alla vidare mot jordbro och deras studentfest. Dansgolv ute. Kul! Stannar inte överdrivet länge. Åker med Jessica och Linnea. Hem och sova. Själv..

Imorse vaknade jag piggare än på länge. Väldigt länge. Så pigg att jag går ut och springer. Jävligt duktig! Nu sitter jag och kollar på two and a half men och tänkte göra lunch. HERRÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0