YOU KNOW IT HURTS SO BAD JUST LIKE I KNEW THAT IT WOULD. BUT I'D DO IT AGAIN IF I COULD.

Herrejösses. Det är fan helt sjukt. Två dagar. Två korta dagar kvar. Fyrtio åtta timmar. Vad är de liksom? En fis i rymden. Typ. Skulle kunna sova så länge. Fast det vill jag inte. Eller jo det vill jag. I alla fall idag. Pestdag. Det står plugga matte i kalendern. Asså det står inte men det borde. Kanske glömmer annars. JA PERFEKT! Jag glömmer för det står inte i kalendern. Kommer säkert funka jättebra. Eller så går jag dit och failar. Bara skriver "jag vet inte" på varje svar. Vad ska man göra liksom? Då har jag gjort det jag kan. Då är man duktig.

Nej. Nu ska jag ta mig i kragen. Fast har ingen jävla krage. Nu ska jag ta mig i linnekanten. I'm gonna make myself proud. Ska pressa in i skallen att JAG ÄLSKAR LOGARITMER! Låser alla hål som döljer sig i hårbotten så att tanken inte smiter. Älska. Älska. Älska. Nu kommer det går bra. *SMACK*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0