12 MAJ

GRATTIS NIEVO! Älskar dig. Äntligen har du blivit stor flicka. Fast vi vet ju båda att du aldrig kommer växa upp helt så ska inte oroa mig för mycke. Och vet du en sak? Vi har känt varann i tolv år snart! Helt jävla sinne ju. Tänk allt vi gått igenom, och det är fan allt. Men klagar inte, för vill känna dig så länge det går, ända tills jag ligger i min grav. Så, tack gode att du bara fyller arton, då vet vi att det är lång tid kvar. Är så lycklig att jag fått lära känna dig. Att du finns i mitt liv och att du är min bästa. ÄLSKAR DIG MASSORMASSOMASSOR!!    


Kommentarer
Postat av: Tove

Åhhhhh SOFIA!!

Fan vad du är söt, härlig, underbar, grym, rolig och bäst då!

Vad glad jag blir av att läsa det där!!

Tänk att vi fortfarande håller ihop efter alla dessa år.. :D:D haha och det kommer vi föralltid att göra!!

ÄLSKAR DIG MASSOR MASSOR!! :D:D:D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3

2010-05-12 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0