BUT YOU DON'T KNOW, THE WAY THAT YOU LOOK, WHEN YOUR STEPS MAKE THAT MUCH NOISE

måndag igen. skönaste dagen i skolan nånsin typ, haha. började med prov, jag och helena rockade. eller? vi får väl se. höhö. nej men det gick faktiskt helt ok! efter det hade vi lunch och sen utvärdering på gympan. som vi fyllde i innan i biblioteket. sen sluta vi. drog och träna med prymno. duktigt. sen åkte vi hem och jag satte mig och kolla på tv ett tag. sen stekte jag på terassen lite fast det va kallt. läste i körkortsboken för första gången(!!!). också duktigt. nu sitter jag och har lite ångest för att mitt rum är stökigt. typ papperskorgsvarning. måste bah städa. fan vad duktig jag är. talk 2 u laterooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0