FOR ANOTHER TIME, HIDE EVERY RASH

kände att jag verkligen behövde sova nyss. för att de va sent. trodde jag. men klockan va inte så mycket. somnar ju ändå aldrig när jag borde. håller mig vaken me maros. garvar högt. och missen såklart. bästabästa missen. haha. orkar inte sova, vad är de liksom? har fått hosta nu också. gör ont men bryr mig inte. det är fan skönt att inte bry sig ibland. känns liksom moget på nått sätt. eller kanske jävligt omoget. beror på hur gammal man är. nej föresten det är alltid omoget. blir värre med åldern dock. bryr man sig inte är man nog rädd för nått. aa det tror jag. jag är väl rädd då. bryr mig typ aldrig. inte om de i alla fall. men det gör ju tydligen ingen. gammalt kapitel som jag läst oräkneliga gånger. va fan sämsta ever. 
goooood natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0