HÖRDE JAG SKÅL ELLER?

HAHAH asså håkans bar, seriöst..(<3) vill fan dra dit och bajs att det va säsongsavslutning.. älskar maria också såklart!!

idag hände inte mycke, hade orientering bara! vi va skit duktiga he he he. efter skolan drog jag in till eriksdal (har ni hört vad som hänt där föresten????!! SERIÖST KOLLA!) och träna med helena, sen drog jag hem och har inte gjort ett piss sen dess, bara käkat konstant , och dvs typ fem timmar, inte okej! det går inte att fylla mig, blir fan rädd när jag precis efter middagen blir assugen på den där nya chicken onion burger på donken som går på reklam!

får så ut med suget för nu måste jag fixa med min lön eftersom den ska in ikväll! imorgon har jag bara en lektion, kanske inte är värt att gå, aja får se hur man känner imorn, haaare!

skön bild från i torsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0