IT'S FUCKED UP TO LIVE YOUR LIFE

hallåååå, det är fan sommar på riktigt! anyway, drar snabbt igenom dagen. sophie, mickis, olivia och linus räddade mig i min ensamhet i skolan, gick ner till centrum och hängde med dem. sen börja dem, då hade lina, tove, anna och martina slutat så slapp ännu mer qualitytime med mig själv och vi satte oss i solen med glass och chips. matte kom också. sket inte i sladd-lektionen. efter ett tag åkte jag hem. va skittråkigt så martina kom och hämtade mig. åkte till tove. chilla, dem plugga matte jag satt med min älskade dator som vanligt. sen gjorde vi smarrig middag. lina kom. skyndade oss som as ner till statoil innan anna skulle sluta kl 20. kom fram typ 20.03. peters fel. gled runt lite istället. åkte hem till tove igen. gjorde te och kolla hollywood fruar. lina drog till bussen. kolla lite mer tv, somna (hahah). skjutsa martina till tåget och åkte hem. gjorde ännu mer te, börjar få ont i halsen... dags att sussa snart ska bara kolla lite tv först. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0