LET IT ROCK BROTHER

hej, 18 maj idag redan. tack gode för att jag slapp nationella i matte B imorse. började i alla fall klockan elva. (vanlig)matte. hade inga böcker med mig så gagga med min bff eller kanske arizona-bruden(?) tills de va lunch. käka pasta me kyckling i underbara matsalen. engelska - kolla gökboet som jag kan utantill. mentorstid i en kvart och drog sen hem. bussen stannade inte på min station. bög, fast bor jävligt nära nästa station men ändå.. kunde suttit ner längre! kom hem. döda en spindel. rota fram glass i frysen och koka kaffe och sitter nu på balkongen och steker i skuggan, haha! ska nog försöka plugga lite snart, CIAO

  

Kommentarer
Postat av: Martina "Maros" (kan inte låta bli)

Älskar din nya header och älskar hur du skriver upp allt du gjort! Kort, gott, enkelt. Haha diggar det! Keep it up broe!

2010-05-18 @ 17:36:56
URL: http://maratina.blogg.se/
Postat av: SOBORN

jag vet att du älskar maros!! haha jag kommer iaf aldrig sluta me de:) och taaaack snygging!

2010-05-18 @ 17:55:03
Postat av: Guess who?

Hatar din nya header och hatar hur du skriver upp allt du gjort! långt, tråkigt, svårt. Ogillar det! Sluta med det sister! Ps. Arizonabruden verkar vara söt tihi

2010-05-18 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0