MEN JAG HAR SAMMA TRASOR PÅ OCH RÖKER SAMMA MARLBORO

okej filmen. SATC. jag gillade den! det går inte att må dåligt när man kollar på de där fyra. sjukt lyxigt vare. typ som min framtid ska bli. och mycket mer skämt än ettan. roligt. som mitt liv nu. mådde bra när den va slut. så det ska vara med filmer. och mina rysningar när den satte igång är fan obeskrivliga. blev typ helt varm av glädje. haha.

vi kom inte hem förens närmare ett. började klockan åtta imorse. trodde ärligt att jag skulle . gjorde allt i slow motion så jag missade tåget. hade multimedia två timmar. stress stress stress. får avsluta helt på måndag. sen hade vi matte. HELG. nu ligger jag och kollar på ellen och ska nog sussa.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0