RELEASE THE DOGS

svettig uppdatering. i fredags kväll åkte vi hem till olle. satt och rökte pipa, snacka och bara tog de lugnt me honom, toni och luna. va riktigt mysigt. lördag gjorde jag fan ingenting på dagen. typ städa lite. sen rullade jag hem till tove för släktfirande. käka gott. drack gott. måla naglar på kusiner. kolla toves goodiebag. vid halv nio mötte vi resten av brudarna och åkte hem till sebrin för artonårsfest. helt galet. dans dans dans. jobbigaste träningspasset i mitt liv. oj vad alla va grymma. man kände sig lite halvkass sådär. men kul som fan vare. har ont i benen idag. lite ont i ryggen också. varför lina? HAHAH klockan halv fyra dog jag i min säng. den har nog aldrig vart så skön.
idag missade jag det fina vädret och vaknade klockan ett av att tove ringde. pissed. snart drar vi in till djurgårn. tove jag och helena. jag och dom. vi kan kalla det en florida reunion.

(i helgen har jag lekt fotograf så har massa bilder att lägga upp sen!!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0