SAKNAR DIG FAST DU STÅR HÄR MITT FRAMFÖR MIG

FREDAG. älskar fredagar fast ändå inte, alltid så jävla mycke man ska hinna me. jag och helena fick skjuts av mamma till skolan tio över sju imorse. vi käka frukost och sen hade vi multimedia. fast att det är resursdag.. slutade i allla fall strax efter tio. drog och träna. drog hem, kände mig riktigt fräsch. eller inte. duschade och sen kom helena hit. vi stekte på min terass tills det blev moln. gick vi till loffes. helena ville ha mjukglass. sen gick vi hem till oss själva. nu sitter jag här bänkad framför datorn och måste skriva klart en samhälls uppsats. deadline 23.59. alltid i sista sekund. måste bli klar innan kvällen tack. eller klar? vafan snackar jag om. kanske ska börja först.

dags att säga hej då, dags att säga hej då.


Kommentarer
Postat av: nattttaaa

snygg bild baby <3

2010-05-21 @ 21:01:48
URL: http://aspeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0