SLAMMIN BENTLEY DOORS, HOPPIN OUT OF PORSCHES

försov mig imorse som vanligt. tove tvinga mig att skynda till tåget och jag hann. hon belönade mig med en yoghurt så klagade inte. vi gick till rådsparken. ingen lärare. jävligt schysst. flummigaste kursen jag gått. gick och käka pannkakor. sen hade vi företagsekonomi och där körde vi lite teater. haha garva som fan. vissa människor är ju så jävla sköna. sen blev det pannkakor igen. sist samhällskunskap då vi såg en film. sen dess har jag bara varit hemma och druckit kaffe typ. laddat ner massa bra musik och lyssnat. försökt lära mig 99 problems. vi har ju liksom tummat på det. haha kommer gå åt helvete. men vill man impa på kungen så måste man ju anstränga sig. aldrig ge upp tjejer! P&L tjejer.

nu ska jag bara fixa mig och sen åka till stan med helena, vickis och karin. vi ska äta lyxig(?) middag. och sen efter se sex and the city 2! helt galet. som jag längtat till den här dagen. räknat ner dagarna typ. och så bah SMACK! 

CARRIE ON!


kolla jag borstar håret vickan!! haha xD




Kommentarer
Postat av: vickis

hahahaha weeeiii party :D!

2010-05-27 @ 18:17:18
URL: http://viktorial.devote.se
Postat av: martina...

Hahaha låter great! Sen ba: SMACK i din panna.

2010-05-28 @ 01:45:30
URL: http://maratina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0