THE SMELL OF YOU IN EVERY SINGLE DREAM I DREAM

drar snabbt igenom helgen. i fredags drog vi till skinnis. massa folk, va hur mysigt som helst. drog runt ett kanske. vet inte. sov och vakna nånstans. åkte till eriksdal och kollade på mina gamla simvänner. chitchatta med tränarna. åkte sällskap hem med hanna. stekte på terassen lite sen vare jobb. efter det gick jag direkt till sophie och fick godis mat. satt i partytältet i massamassa timmar och bara njöt! vid tolv gick vi till stuvsta. stog och hade ångest ett tag sen tog jag och min julia tåget till tumba för att träffa våra homies. fail, vi skulle till tullinge. åkte dit, kolla läget ett tag och sen åkte vi hem. däcka i min säng framför two and a half men.

idag har jag bara jobbat. om en timme ska jag in till stan så ska jag och helena sätta oss på ett fik och plugga till provet imorgon. får bli plugg hela natten sen, herrå


hahah asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0