THE SITUATION

tjubbalubba! skulle åkt in och fikat med julia och helena vid sju men jullan banga så jag och helena tog en två timmars prommis runt jätteunderbara stuvsta<3! (vi gick inte samma väg flera gånger, det tar två timmar att gå runt stuvsta EN gång, så jävla stort! $) peter föreslog övningskörning ikväll men jag neka. palla fan inte. kollade på jersey shore istället och nu käkar jag glass med varma bär, mums. imorrn ere skola igen, noooooo! vart så damn nice me långhelg.. 

okej, har skrivit det här inlägget i typ en timma :OOOOOOOOO (blir störd av en viss tjej hela tiden, vem fan hinner skriva 22 nya "händelser" på chatten!) 

HEJ SÅ LÄNGE!!    

Kommentarer
Postat av: vicku

var de jaaag :D:D:D:D??

2010-05-16 @ 22:25:27
URL: http://viktorial.devote.se
Postat av: Sofia

hahah :P nee bebbe chatta me martina lindroos så vet du vad jag menar.. HAHAH

2010-05-16 @ 22:33:01
Postat av: Martina "Maros"

HAHAHAHA ja vet inte vad du pratar oooooooom............. hehhe

2010-05-16 @ 22:59:54
URL: http://maratina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0