ALORS ON DANSE

söndagskväll. brukar innebära typ ångest. för skolan. för lördagskvällen. för allt. men jag mår fan bra idag. high on life. förutom träningsvärken. i benen och magen. hur fan får man i magen av att dansa?

well well. mötte tove vid tretiden idag. åkte till stan o mötte helena. gick till hemköp. köpte pastasallad. sen gick vi till bussen och åkte ut till djurgården. hur mysigt som helst. vi käka maten. snacka. invigde toves nya kamera. kollade på en matrix snubbe. han gick fram och tillbaka på samma ställe i mer än en timme. och så stretcha han. het som fan. vad hände mer? helena och tove sov. jag vakna ju så sent så va klarvaken. lyssna lite musik istället. aa de va väl de.

nu ska jag göra te. typ kolla på familjen harper eller nått. och måla naglarna måste jag. NJUTER.
lovade bilder. pallar inte ladda upp. här är en och kolla resten på facebook istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0