YOU THINK YOU'RE COOLER THAN ME

sista gången på kronoberg innan lovet. eller? håller tummarna. gick bra idag. avslut och grejer - det va en lyckad strid. nästa gång ska det bli ännu bättre, såklart! hoppades på sällskap av tim på tåget. men han städa. det blir baileys och kaffe nästa gång istället sa han. och likör. haha, jag är en liten men tålig brud. minst en liter. fick i alla fall åka själv för min ipod avböjde också på att vara med mig. jag som hade nya låtar och grejer. hade tur och träffa karin och lina. mina cheerbrudar. sötisar. och det va drama när vi hoppa av. Did I hurt you? Neeej.. haha.

har precis ätit nu och väntar på dr Drew. behöver honom känner jag. och svenskan vare ju också. en kaffe tack. fast utan baileys ikväll, GOD NATT 

Kommentarer
Postat av: Martina "Maros"

you know what i think broe men du behöver ju inte ta i så du spricker med punkterna. hehe ;)

2010-05-19 @ 22:54:46
URL: http://maratina.blogg.se/
Postat av: SOBORN

vad. sa. du.

det. är. skit. kul.

du. gör. också. så.

det. har. jag. sett.

puss.

2010-05-19 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0