18!

Oj jävlar. Då var man vuxen. Myndig. Så jävla mycket fler möjligheter. Får fan göra vad jag vill nästan. Galet!

Igår dåra. Vi började med middag på ciao ciao grande vid östermalstorg, jag och mina finaste. Fick hur grymma presenter som helst. Taaaack!! Vi åt och drack gott. Sen fick jag fin sång av hela restaurangen. Underbart. Och en tiramisu med tomtebloss bjöd de på. Efter ett tag stack bebisarna (hehehe) hem på maskerad och vi andra satt kvar ett tag till. Sen rörde vi oss. Träffa Lollo och Siv. Haha alltså Vickis är ju så skön och jag älskar hennes så sjuuukt ljusa röst. Vi sket i att föra någonstans och gick direkt till Laroy. Sjukt osköna vakter. Fick inte komma in förens prick 00:00. Vad gör man? Jag började knata uppåt mot Moda där jag visste att Emma och co var samtidigt som jag terrade hennes mobil. Haha. Men dom skulle inte dra än. Då gick jag tillbaka neråt. Träffa massa sköna människor i min ensamhet. Ställde mig utanför Laroy igen. Prick tolv när det äntligen blev den 31a oktober vinkade vakten in mig. Michis fixa haha. Slapp betala och fick gå förbi hela kön som förövrig sa grattis i kör när jag kom in. Haha. Värsta momentet! Glömmer man inte i första taget. Hade allafall galet roligt! Har nog aldrig fått så mycket kramar och blivit bjuden. Inte helt fel att fylla år. Man kanske ska låtsas det varje gång som Tove sa. Avslutade på donken i typ en timme och tog sen nattbussen hem med Karin och Marty.

Idag har jag degat sönder och så har kusiner och lite släkt varit här. Mysigt! Nu ska jag käka pizza. Sen är det ensam mamma söker. Fett tagg på de! Nu börjar livet...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0