27 OKTOBER.

Idag fyller min lilla kusin Henry sju år. Om fyra dagar är det min tur. Elva år mer dock. Dagen började med att jag blev väckt av Tove som ringde och hade tagit en timme fel på tiden. Så hon va på stationen. Tur hon hade mig som bor nära. Så fick lite mysigt sällskap till morgon kaffet. Idag var är onsdag vilket innebär UF hela dagen. Segt som vanligt. Jag och Anna fick lite gjort allafall. Inte lika mycket som man skulle velat däremot så är stressad nu. Och det är alla kan jag tillägga. Sluta fem och direkt till jobbet. Peter hämta mig. Tack! Slapp regnet. Kom hem och blev ledsen att ica stängt för min jacka som jag beställt har kommit. Får hämta den imorgon påväg hem från skolan. Har hudvärk så det blir sängen snart. Först lite te och ska försöka leta upp nått GOTT i köket. Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha hudvärk! <3

2010-10-28 @ 09:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0