EN TRÅKIG SÖNDAG.

Hallå i stugan. Blev en promenad till Huddinge igår. Köpte en mössa, halsduk och en foundation. På kvällen var jag bara hemma så vaknade runt tio imorse. Bra det för idag är jag tvungen att ha en pluggdag hur mycket det än tar emot. Eftersom jag inte riktigt var så duktig igår som jag planerat (...) så är det idag det gäller. Typ. Har allafall svenska B nationella tal imorgon så det är prioritet numer 1. Sen måste jag även hinna med lite affärsplansarbete. Fy fan det här kommer att bli en pain in the ass vecka rent ut sagt. Tur som fan att det är lov sen. Well, ska försöka göra lite nödvändigheter innan gitarren med Tove klockan två. Den var flyttad idag.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0