HANG WITH ME.

Jag är nog bland de sämsta på att plugga. Vanligtvis brukar man få panik när man inte gör det man ska. Men inte idag. Jag är så jävla taggad på livet. Det gör liksom inget att jag aldrig blir klar. Jag har så mycket att längta till. Höstlov. Bli arton. Gå ut. Skaffa körkort. Företaget. Jobba och tjäna pengar. Sensation. Thailand. ÅH ÅH ÅH! Kan inte komma på allt men jag mår så jävla bra. Man ska fan strunta i det som tynger ner en. Ta det med en nypa salt (och lite tequila). Skit i att det regnar, skit i om man inte får mvg+++ på allt i skolan, skit i allt tråkigt bara. Lev livet. För det finns så jävla mycket mer att leva för. PEACE OUT VÄNNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0