BÄSTA HÖSTLOVET PÅ INGÅNG.

07.57 var klockan när en liten tjej vaknade idag, fredagen den 29e oktober. Bra. Verkligen sjukt bra. Började 08.00. Behöver hjälp! Om det finns någon som kan lösa problemet på att inte försova sig så skulle det verkligen uppskattas. Jag är öppen för alla förslag. Den här veckan har varit värst. Varenda dag har jag inte gått upp när larmet ringt.
Idag då, skyndade mig till skolan. Blev uf i ca två timmar. Helt okej. Green entertainment ligger bra till. Sen hade vi matte. Spelade bubbles på Vickis iPhone. Idag ska jag inte göra ett piss. Likaså tonigt. Sista kvällen som barn. Måste utnyttja den liksom haha. Nej men ska slagga tidigt så det blir lööördag snabbare. Sen jävlar imorn. Vet att jag tjatar men gosh är så taggad, lycklig och redo. Nu fan börjar livet. Och så lov på det. Kan inte bli bättre. Negativt - kommer bli pank. Men vem fan bryr sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0