STOP BEING.

Ojojoj. Inte pallat skriva. Skyller på de, blir bra. I söndags borde jag pluggat matte. Jag borde verkligen råpluggat. Men öppna inte boken. Istället tog jag och Peter en tung övningskörningstrip till södertälje. Bra. Kändes bra. Hemligt stopp på vägen hem. (Wiiiie) Hem. Hämta mamma. Till kusinerna i tullinge. Födelsedagsfirande med tårta, kaffe och jadajada. Tillbaks till stuvsta, hämta tove. Destination - Huset! Gitarrlektion numero 2. Gick bra. Vi är inte så bra dock. Haha, men det kommer. Sen till tullinge igen för middag. Måndag. Skola. Avslutades med mössprövning. Min blev jättefin! Efter skolan - hem till maros. (Måndagstraditionen). Sabbe haka för att vi hade planerat matteplugg. Blev väl intensivt i sisådär en kvart. Annars åkte vi mest runt typ. Lämna film. Köpte chips o dipp. Åkte till den läskiga grusvägen. (HAHAHA). Vid tio lämna vi Sabbelito i Hallunda. Tillbaks till Martina igen. Vi blev som när man var tolv. Ni vet när man inte kan hålla sig för garv. Sjukt roligt. Hahahah. Längesen man garva så... fan...

Idag hade jag körlektion. Jag hade känsla för de där sa ledaren. Är väl inte ett dåligt uttalande. Efter det har det blivit matteplugg. Kl 21.00 är det DH premiär!! Innan ska jag äta och plugga lite till. Hejrå.
(Juste imorn är det spex-foto. Stekare för hela slanten, haha!)


Juste2. Får inte glömma att igår fyllde min kakkalicious AAAAARTON!! GRATTISGRATTIS FINA DU!
(Nu är Tove, Julia, Martina, Lina och Karin checkade från "att bli vuxen-listan. Nästa: Vickis. Nästnästa: JAAAAG, WIIIIE!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0