YOU KNOW I KNOW HOW.

Om jag bara hade något att säga. Något kul - då skulle jag skriva här oftare. Men nu blir det som det blir. Det skrivs när det skrivs liksom. Okej? Deal. Bra! I måndags var jag på gillinge - sjukt roligt! Ända gången i livet man gör nått sånt och det är kul. Sen blir det på riktigt liksom (!) Fast man kan ju hoppas man slipper. Idag jobbade vi vidare med företaget. Green Entertainment UF. Dock kom vi inte så långt efterasom lärarna har genomgång hela jävla dagen. Åkte direkt till jobbet efter och vi kickade igång en ny termin på kurserna. Kul. Men också jobbigt, precis när alla andra börja bli grymma och man lärt sig namn. Men men, från scratch ska väl inte vara något dåligt. Nu ligger jag i sängen och väntar på att paradise ska börja. Sen blir det sovasovasova. Bangar inte en sekund. Imorgon börjar vi med drama. Julpjäsen. Jag ska tydligen spela Alex  i solsidan. Pjäsen kommer bli super tror jag.

ps. tio dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0