ABSOFUCKINGLUTLEY

Vänta... va? Snöar det ute? Mm ja jo tror alla har märkt de. Vad ska man göra? Det är ju för fan bara februari. FEBRUARI! Och det är vinter i februari. Våren kommer typ till april eller maj. Och alla bara klagar. Vad ska man göra? Stanna hemma om det är så jävla jobbigt. Min bil vart iallafall helt insnäad imorse. Eftersom plogen plogat vägen bredvid är det en halv meter snö runt hela svampbob. Bara låta den stå, det slutar ju aldrig ändå. Greenis hade inget att göra idag så vi skippade första lektionen. Jag gick till gymmet och tränade lite. Sen till skolan för en timmes internationell ekonomi. Som tur var kunde Peter hämta mig och Helenis. Nu sitter jag och dricker kaffe och käkar choklad. Vid tre ska jag och Tove in och hämta Henry på skolan och så ska vi vara barnvakter hela kvällen/natten! Mysis

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG<3<33<3<3<3<33<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0