DISCOVERY.

Fredagar tar ju allt! Bästa dagen på hela veckan. No doubts. Kortis dag i skolan, från tio till tolv typ. Åkte direkt till gymmet efter. Sen hem, duscha och äta typ hundra mackor framför ett gamalt morden i midsommer avsnitt vi hade inspelat. Nu sitter jag här och gör ingenting. Borde VERKLIGEN röja i mitt rum lite. Hatar när an vaknar på lördagar och rummet är kaooooos. Äcklig känsla som jag helst vill undvika. Om några timmar drar jag över till natta för "lite" vin och förning. Vi ville komma undan billigt ikväll. Sen blir det in mot stan. Var vet jag inte men kan sätta en ganska hög summa på att vi landar inne på larran. Gör mig inget dock, det va najs förra veckan så.. Ikväll ska vi spåra har jag och hallin tummat på! Det tycker jag ni också ska göra :)

Jag kom på idag att man inte tänker på att man säger trevligt när man säger nice. Alltså om nån typ ba "men fan va nice mannen!" så säger han "fan va trevlig mannen!". Eller "så jävla nice kropp" är "så jävla trevlig kropp"...hmmm? Hehe tyckte det va lite kul.


Kommentarer
Postat av: Julia

Vacker! No kidding.

2011-02-06 @ 17:04:01
URL: http://Liaaas.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0