HIGH ON LIFE.

Igår var en riktigt bra dag. Började med lek i det underara vädret med kusinerna följt av bio. Trassel. Gillade den faktiskt! Kom hem vid fem tiden. Åt och fixade mig. Fick skjuts upp till Tove vid halv åtta. Alla brudar kom. Vi taggade som vanligt och ja..hela fadderuttan. Tio tåget i till stan. Wooken chill med sköna igenkända ansikten. Mot Laroy. Segt i början men blev riktigt bra. Alla va sjukt taggade. Vid typ två eller nått drog jag och Karin till Ambassadeur och spåra vidare. Sjukt roligt och vi va så jävla höga på livet. Efter natthäng på donken mötte vi upp Tove, Lina och Martina som vart på Lobby. Vi tog första tåget hem (så skönt!) så drog vi alla hem till Tove och slagga. Standard-gänget helt klart! Världens skönaste dag idag med massa gottis mat. Nu sitter jag och kollar på Twilight efter en långlånglång dusch. Ikväll ska jag gå och handla choklaaad till solsidan och Wallander, jag gillar fan söndagskvällar! heeeeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0