IF IT SOUNDS TO GOOD TO BE TRUE, IT PROBABLY IS.

Äntligen helg efter tre stressiga förberedelse dagar. Aa eller halva helgen har ju i och för sig redan gått men ändå. Igårkväll drog jag mig över till Toves farmors hus och hängde med Helena, Lina och Palle. Vi bara tog det lugnt och snacka typ.. Jag kände mig inte så jättebra så sov hemma. Tror jag blivit lite sjuk. Fan fan fan. Idag har jag bara varit inne. Försökt plugga lite och annars har jag legat nerbäddad med te och marabou framför SATC.

Blir ingen utgång den här helgen. Vi laddar inför mässan och fredag. Plus hela lovet såklart, lika bra att spara sig liksom! Ikväll kände jag lite för bio. 127 hours. Men jag vet inte.. egentligen borde jag väl stanna inne för det finns inte på världskartan att jag kan vara sjuk på måndag. Kaos! Får väl se lite senare. Tillbaka till... ja vafan...teven?


Jag känner för att rida elefant igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0