MIIKE SNOW.

Tack gud för att vi har lov. Igår gled jag runt lite här och var på dagen. På kvällen blev det in till Primo vid nytorget för att möta upp Tove, Linn och hennes två kompisar. Vi rulla över till Retro och drack lite. Jag och Tove fick bara i oss en öl var. Efter fredagen sa magen liksom nej. Vid halv tio tiden stog vi i den långa kön in till München bryggeriet. Miike Snow stog på schemat. Efter en alldeles för lång väntan där inne och lite mikrosömner *blink* satte maskerna igång. G.R.Y.M.T! Tröttheten försvann som tur var. Nej men de var så mycket bättre än när vi såg dem på peace and love i sommras. Allt va liksom perfekt. Låtarna. Remixerna. Ljuset. Ljudet. Alltså ljudet. Världens bästa högtalare och nu längtar jag mer än någonsin till Ingrosso. Det kommer spåra och bli så jävla bra. Att välja taxi till hemvägen kan ha varit kvällens höjdpunkt. Kan liksom inte förklara men vi var allafall ett väldigt muppigt gäng. Om man kan säga så. Haha.

Idag har jag rensat massa grejer. Varför sparar man gamla tidningar, papper från sexan, ja en jävla massa skit? Well nu är det long gone. Måste säga att jag älskar kompisböckerna. Och typ dåliga berättelser man skrivit. Haha.

Ikväll ska jag upp till Tove och hänga med tjejerna. Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0