MIN MÅNDAG.

Okej. Idag är det fyra månader kvar till studenten. Galet! Man känner bara skynda, skynda! Men så är det ändå fyra grymma månader som väntar. Låt dem inte ta slut...
Igår hade jag och Martina världens mysigaste måndag. Började med några timmar slagg på soffan men vi tog oss i kragen. Tog bilen till Martinas pappas jobb. Vi stog där och log med stora leenden medan vi väntade. Audi. Massa rena, snygga bilar. Vi satte oss i typ alla och testa. Jag kände verkligen ångest att jag inte har råd att köpa en såå fin bil. Va faktiskt lite jobbigt.
Vi blev avsläppta vid gullmars och tog tuben till gamla stan och Vapiano. Sjukt mysigt! Vi åt varsin väldigt god ceasar sallad och delade på en flaska vitt. Efter några timmar kände vi oss inte redo att åka hem så vi vandrade mot söder och knatade runt tills vi satte oss på ett ställe som hette Chill. Där drack vi en drink var innan vi rörde oss hemåt och somna sött.
Nu sitter jag rätt klar hemma hos M. Hon drog till skolan för nån timme sen. Jag ska åka snart också. Funderar på att stanna på vägen och typ köpa choklad. Är sjukt sugen. Aja nu räcker det, tjarrå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt! Hur har ni råd att dricka så mycket jämt? Hehe.. Vad jag vet så är det rätt dyrt! :) fin blogg!

2011-02-01 @ 10:30:25
Postat av: Sofia

Tack! :) Sanningen är att vi inte har råd. Vi skrapar varenda öre av lönerna! haha men det är värt det, man måste ju leva!

2011-02-01 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0