TO DIE FOR SOMEONE YOU LOVE SEEMS LIKE A GOOD WAY.

Sjukt mysigt igår! Efter förseningar, felåkningar, en jävla löpning och störning på fel restaurang kom jag, natta och helena äntligen fram till Shanti. Där satt karin, julia, tove och lina väntandes på oss. Vi beställde in smarrig indisk mat, öl och efterrätt under våra typ fem timmar där. Maxat snickelisnack omringade av miljontalspar. Två och två överallt + oss sju. Va hemma vid tolvtiden, kolla lite tv och somna.
Idag var hatdagen. Tisdagar är sämst. Det bara är så. Punkt. (Speciellt när jag inte vakna hos Marty). På eftermiddagen har jag försökt plugga lite Internationell ekonomi. Gick väl sisådär hehe men är lite mer än en vecka till provet så jag borde klara mig... kanske. Nu ligger jag och kollar på New moon. Medan alla mina kompisar är besatt av boxar i nuläget är jag helt intooo filmer. Kan inte sluta kolla. Tar ju inte alls lite av min tid meeeeen jag älskar det. Filmer är bäst. Ska fortsätta kolla.

hemskt ledsen men pallar inte ladda upp bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0