PROBABLY THE BEST THING IN THE WORLD.

Eftersom att jag är expert på att sitta med arbeten till minuten innan de ska in trodde jag inte det fanns på min världskarta att vara klar ett dygn och sex timmar innan deadline. Tills idag. Känner mig seriöst så jävla duktig. Vad värt det är att vara ute i god tid. Så - loggbok nr 3 klar! Nu sitter jag med min mässbudget och planerar lite, tror jag är klar med den också faktiskt. Inte så lång lista eftersom mestadels av montern ska innehålla skräp. Hehe.  
Snart blire middag, sen en dusch och ikväll ska jag kolla på en till Johan Falk film och äta frukt och mandel marabou, mm. De två kommande veckorna kommer bli p.a.i.n. Fyfan. Men imorgon är det fredag allafall! Åh, vad jag älskar helg. Det är de man lever för. Att vara ledig, dra ut, mysa, inte ställa larm och ja ni vet...göra vad fan man vill!


Bild från peace and löööööve. Miss, miss, miss! (skulle dock inte göra om det, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0