VÅGA VARA EGEN.

21 - 22 februari. Två spännande, roliga och framgångsrika dagar som man utan tvekan kommer sakna. Gud så mycket erfarenhet och publicitet älskade GE har lyckats få. Allt slit känns värt det nu. Inte bara lyckades vi sälja för hela 9000 kronor...

...vi fick två guldmedaljer som gav oss 4000 kronor och sååå mycket betydelsefull ära...


...Bästa affärsplan 2011...



... Miljöpriset...



...uppmärksamats i Dagens Industri som ett av mässans tre främsta företag...



...visats på ABC på svt...



Har aldrig haft ett sånt adrenalinrus som när vi sprang upp på scenen för att ta emot våra priser. Nu väntar SM 9 - 10 maj och jag bara älskar att det här inte är över än. Jag vet att man klagat och längtat tills detta är över men det är ju förfan NU DET BÖRJAR!

Mycket stolthet till våra älskade " syskonföretag" från sjödal: SOX och Hemlängtan som ska med oss till SM! Och stort grattis till Safe Delivery som lyckades ta en väl värd tredje plats. Sen ska vi inte glömma resten av företagen från sjödal som alla varit så jävla grymma!!!

(Jag bjuder på de två groteska bilderna från miljpriset men vad ska man göra. Jag vet att Sandra och Tove fått sig ett gott skratt för dem allfall).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0