KIDSOS.

Okej. Igår var Ingrosso på Münchenbryggeriet. Jag kan inte ens förklara känslan. Inte en vanlig utekväll direkt haha. Jag såg att Vickan skrev att det bara går att jämföra med Sensation. Har aldrig dansat och svettats så mycket. Haha alltså gud det va helt galet. BÄSTA! Vi såg allt sjukt bra också eftersom vi krigade oss upp på borden i vipen. Typiskt oss. Haha nej men sjukt roligt och heeeelt klart än av mina bästa kvällar. Det va LYCKA rakt igenom när man stod där och kollade ut över alla underbart taggade människor och på Ingrosso såklart. Vi avslutade kvällen hemma hos Lina på söder. Vi va hemma där kvart i fem. Frågan är vad vi gjorde från tre till då?

Idag blev det lunch på Vurma med tjejerna och efter promenad i solen med Lina och Karin. Nu ligger jag i sängen. Kommer somna snart. Känns som jag känt den här känslan var och varanan senaste tiden. Haha. Inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0