SLACKER.

Igår var det måndagskväll. Vi hittar alltid på något. Igår var vi på en Mary Kay sminkkurs. Sagas mamma jobbar nämligen där. Gud vad fina vi blev hehe. Sen blev det hem till mitt andra hem. Middag och "Världens bästa hotell". Kan vara världens bästa program också. Älskar det!  Imorse blev det springrunda med Chillie, min nya tradition ni vet. På vägen till skolan åkte jag förbi Hallin och hämtade mina grejer från i lördags och så skjutsade jag henne och Pandy till stuvsta station. Sen skolan. Körde runt i garaget minst tjugo minuter för att hitta plats! SÄMST. När jag äntligen var i tid till tisdagarna för första gången. Suck. Nu är jag hemma. Trött som ett as så ligger i sängen och kollar teve. Det här känns som världens absolut onödigaste vecka... det kan bli helg igen tycker jag. Puss bjuder på en egobild från i lördags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0