SOM DET SKA VARA.

Först och främst så vill jag bara säga en grej om förra inlägget. Ett. Nej jag var inte så full att jag skrivit sådär till lina imorse utan det är Martinas sjuka dator som ändrar om lite som den vill. Haha man undrar ju var typ sminkad, bh och gräva kom ifrån?? Haha tror det va länge sen jag skratta så mycket som åt det här. Två. Lina fyller inte år idag.

Allafall igår mötte upp mina tre favorittjejer vid centralen efter jobbet. Gick till Wooken och fick sittplats för första gången. Efter ett tag blev det att röra sig mot Collage och fortsätta kvällen. Där blev det "lite" bubbel och tilltugg. Man kan inte återberätta en kväll tyvärr men vi hade sjukt roligt! Det är så mycket detaljer som inte kan beskrivas haha. Tror man förstår vad jag menar. Allafall, även fast det inte va proppat med folk direkt så blev kvällen en success. Imorse vaknade vi hos Martina. Sjuka som vi är blev det hög musik och dans för att dämpa vad man egentligen kände. Vid ett tiden blev det att röra sig mot skolan. Skön religionslektion haha.

Hemma nu och har klämt i mig nudlar. Blev inte mätt så tog lite mackor också. Ikväll måste jag plugga. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0