DET SKULLE NOG KUNNA KALLAS NAMNLEKEN.

Martina har förstört min pluggkväll. Haha istället har hon gjort en lek till mig. Hon säger två namn så ska jag välja vilket av dem jag helst vill att min kille ska heta. Vi sitter själv vid varsin ände av datorerna och garvar som gamla kärringar. Det är väldigt mycket HAHAHHAHAHA som skrivs just nu på chatten. Haha men så det ska vara! Här är namnen jag fick och vinnarna + motivering:

1. Helmer vs. Uranus (Uranus är förfan en planet!! Smeknamn: Urre..åh sexigt. Nej jag väljer Helmer.)
2. Fritshof vs. Clark (inte som clark kent utan det uttalas mer klarck) (Aldrig ett namn som rimmar på kvarck eller knark eller aa Clark(klarck) låter fan som en äcklig sörja eller nått. Jag tar Fritshof - det låter ju lite adligt.)
3. Tryggve vs. Svanhild (tänk själva med lite gullig röst: "Heeeeej svanhild". Eller "svanhild kom hit nu förfan". Nee Tryggve vinner)
4. Urban vs. Asmaradj (Urban låter som ett spöke. Asmaradj känns mer liksom icke fördomsfyllt. Ganska fint och exotiskt ändå. Byebye Urban!!)
5. Torkel vs. Kent-roger (Alltså Kent-roger va det fulaste dubbelnamnet jag sett. De passar ju inte nånstans haha. Nej det blir Torkel helt klart. Kentarogge liksom eller vadå? HAHAHA)
6. Carl-alberth vs. Jan-dick (okej tjejen har nått för dubbelnamn... Carl-alberth väljer jag! vet inte varför egentligen eller ska jag vara ärlig så tänkte jag hur det skulle se ut på fb. Sofia Heilborn is in a relationship with Jan-Dick...nej det passa inte! Carl-Alberth kommer jag alltid kunna kalla Calle om jag vill.)
7. Sir-Hector vs Münterius(Alltså vafan Sir-hector. Är hon allvarlig? haha. Den här va fan jobbig ju. Eller tydligen uttalas Münterius MYnterius. Haha det blir sir-hector hur ogärna jag än vill)

Googlade fula namn. Jag fastnade för Böge och Asbjörn. Tycker jag va fint..



Kommentarer
Postat av: Tetto

Det här var kul, mycket kul

2011-03-18 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0