PARTY ROCK ANTHEM.

Idag mådde jag inte alls bra när jag vaknade. Usch. Nu börjar jag må lite bättre men tror jag är sjuk... Fanfanfan! Hoppas på att det är en uppskjuten bakfylla. Måste hur som helst bli frisk till imorgon. Eller vem bryr sig om jag inte är det. Kommer inte hindra mig direkt. Stackars min kropp. Och min plånbok... Well idag blir det jobb allafall. Inte så att mitt jobb är särskilt ansträngande. Men pengar vill jag ha! Sen blir det hem och CHILLA. Känns som att jag glömt hur man gör det :O Haha aja jag ska nog klara mig och det känns värt det. Imorgon är det ju INGROSSO! Satan vad taggad jag är. Nej, ha en grym fredag :D


Dimmig bild på Linis och Tovi från i onsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0